Børnehaven Solsidens åbningstider

Onsdag 6.20-16.30

Torsdag 6.20-16.30

Fredag 6.20-16.10

Lukkedage hvor vi tilbyder sampasning i dagtilbuddet

I Aalborg Kommune er det besluttet, at hvis minimum 55 % af børnene ikke har brug for pasning på dagen, er det muligt at holde lukkedag på den konkrete dag. Dette forhold går sig gældende i dagtilbud Nørresundby for fredag den 10/5 - dagen efter kr. Himmelfartsdag, uge 29 og 30 samt i dagene mellem jul og nytår i 2024

Det er dog kun på dage, hvor der i forvejen forventes et lavt fremmøde, at forældre kan spørges om forventet pasningsbehov og en eventuel lukkedag kan planlægges.

Når institutionen har planer om at holde en lukkedag, vil dette i god tid blive meldt ud på Aula. De forældre, som har behov for pasning den konkrete dag, vil blive tilbudt alternativ pasning i en anden nærliggende institution, og så vidt muligt med personale som barnet kender.

Planlægning af personalets ferie sker ud fra flest mulige personaler på arbejde, når der er flest børn. Derfor spørger vi om, hvornår dit barn holder ferie.

På helligdage holder Solsiden helt lukket

Følgende dage holder vi helt lukket og der tilbydes ikke fællespasning: Juledagene 24. 25. og 26. december, Nytårsdag 1. januar, Skærtorsdag, Langfredag, Anden Påskedag, 2. pinsedag, Kristi Himmelfartsdag.